Chińczycy chcą wypuszczać motocykle w Europie. Co wiemy o tych maszynach?

OnetraceWYDARZENIA

Chińczycy chcą wypuszczać motocykle w Europie. Co wiemy o tych maszynach?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Poznaj dwa nowe silniki chińskiego producenta Benda. Czy mają potencjał podbić europejski rynek, gdy trafią do motocykli tej marki?

Suzuki Intruder 1800 – dla kogo jest ta maszyna?
Sierpniowe zloty motocyklowe – będzie się działo [ZAPOWIEDZI]
Zloty motocyklowe w 2022 roku – tam warto się wybrać!

Benda prezentuje dwa silniki V4 o zróżnicowanej pojemności i mocy. Obydwa to chińskie produkcje, docelowo mają być montowane w motocyklach na rynek europejski. 

Czy to możliwe? Czy producenci ze starego kontynentu mają się czego obawiać? W końcu chińskie produkcje mogą być bardziej przystępne cenowo.

Co w trawie piszczy

Producent o nazwie Benda zaprezentował dwa autorskie silniki V4, te potencjalnie mogą stać się popularne na rynku europejskim, gdy chiński wytwórca umieści je w swoich motocyklach. Według wstępnych informacji jednoślady te mają się ukazać już w przyszłym roku. Poniżej specyfikacja dwóch nowinek marki Benda:

Pierwszy silnik ma imponującą pojemność 1198 cm³, generuje maksymalną moc wynoszącą aż 153 konie mechaniczne. Maksymalny moment obrotowy tej jednostki napędowej wynosi 121Nm. Takich parametrów nie powstydziłby się żaden europejski producent, chociaż Włosi potrafią z silników V4 wykręcać moc powyżej 200 koni mechanicznych. 

Drugi silnik V4 ma pojemność 496 cm³ i maksymalna moc 57 koni mechanicznych przy 10 tys. obr./min. Ten egzemplarz prezentuje się bardzo ciekawie, może stać się jednym z popularniejszych, jeśli pozostałe elementy jednośladu będą wysokiej jakości.

Zdjęcie główne:

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.