Indian Scout znów w Polsce – maszyny o dużej pojemności, które możesz mieć

OnetraceMOTOCYKLE >500

Indian Scout znów w Polsce – maszyny o dużej pojemności, które możesz mieć

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Amerykański Indian Scout to prawdziwy klasyk. Oto najważniejsze informacje dotyczące wyglądu i parametrów technicznych tego fantastycznego motocykla.

Motocykle chińskie o małej pojemności – co warto wybrać?
Daelim – król małych motocykli czy koreański niewypał?
Efekt koronawirusa – Polacy i Niemcy przesiadają się na motocykle!

Indian Scout to motocykl, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas codziennej jazdy, jak i dłuższych, wymagających wypraw. To klasyczny, amerykański jednoślad, który zapewnia zupełnie nowy poziom jazdy. 

Indian Motorcycle – motocykle z amerykańską duszą

Indian Motorcycle to amerykańska marka, która powstała już w 1901 roku w miejscowości Springfield. 120-letnie doświadczenie w produkcji renomowanych motocykli sprawiło, że aktualnie pojazdy te cieszą się ogromną popularnością i uznaniem wśród miłośników potężnych jednośladów, pomimo tego, iż na rynku pojawił się nowy, równie ceniony producent Harley Davidson. Początkowo Indian Motorcycle zajmowała się produkcją bicykli, jednak wraz z coraz większą popularnością i rozwojem silników spalinowych, firma powoli zaczęła zmieniać kierunek. 

Indian Motorcycle kojarzone jest przede wszystkim z umiejętnego łączenia klasycznego stylu i nowoczesnej technologii. Pojazdy tej amerykańskiej marki znane są niemal na całym świecie, a marzą o nich wszyscy motocykliści. 

Historia modelu w pigułce

Indian Scout to niezwykle charakterystyczny model marki, który produkowany był aż przez 29 lat – od 1920 do 1949 roku. Przez ten czas motocykl doczekał się trzech fantastycznych odmian, z których to pierwsza i ostatnia są najbardziej znane. Scout pierwszej generacji wyposażony był w silnik o pojemności 606 cm3, który wraz z kolejnymi zmianami powiększono do 743 cm3. Ogromne zmiany wprowadzono także w 1928 roku, kiedy to wydłużony został rozstaw kół, obniżono siedzisko, zastosowano hamulec na przednie koło oraz nieco zmodyfikowano ogólny wygląd konstrukcji. 

1932 rok był rokiem rozpoczęcia produkcji trzeciej wersji motocykla Indian Scout. Początkowo pojazd nie wszystkim przypadł do gustu, na szczęście zmieniło się to po wprowadzeniu nieco lżejszej i bardziej porywczej wersji Sport. Ostatni egzemplarz Scouta opuścił fabrykę w 1949 roku – na cztery lata przed jej całkowitym zamknięciem. 

Współczesne odmiany Indian Scouta to propozycje dla prawdziwych miłośników motoryzacji, którzy docenią elegancję, klasę i historię tego renomowanego modelu. Jeśli chodzi o ceny Indiana Scouta, na polskim rynku sięgają one nawet do 120 tysięcy złotych.

Indian Scout – klasyczna maszyna prosto z USA

Indian Scout to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli amerykańskiej marki. Obecnie dostać go można w dwóch wersjach, z których każda zachwyca swoją mocą i osiągami. Doskonała moc, imponujące gabaryty oraz świetne możliwości to połączenie, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Model Scout umiejętnie balansuje pomiędzy elegancją oraz nowoczesnością – takie zestawienie jest niezwykle cenione we współczesnym świecie motoryzacji. 

Motocykl Scout to najmniejszy z modeli od amerykańskiej marki. Dla niektórych będzie to zaletą, dla innych wadą, ale jedno jest pewne – tak miękkich linii i proporcjonalności nie dostrzeżemy w żadnej innej dwukołowej maszynie. Indian Scout wyróżnia się także pod kątem siedziska. Jest ono wyjątkowo nisko osadzone oraz starannie wykończone, a piękny brązowy kolor idealnie współgra z czarnym lakierem i dużą liczbą chromowanych elementów. 

Indian Scout to klasyka sama w sobie. Jest to niepowtarzalny motocykl, który swoim ponadczasowym wyglądem zainteresuje nawet osoby niezwiązane ze światem motoryzacji. 

Indian Scout – parametry techniczne

Sercem standardowej wersji Indian Scout jest dwucylindrowy silnik widlasty o pojemności aż 1133 cm3, który sprzężony jest z sześciostopniową skrzynią biegów. Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej 5600 obr./min wynosi 97 Nm.

Scout zachwyca płynnością i dynamiką jazdy, bez względu na to, czy jest to przejażdżka po mieście, czy też daleka podróż. Na szczególną pochwałę zasługuje praca skrzyni biegów – zmiana przełożenia odbywa się niezwykle łagodnie, co oczywiście przekłada się na ogólny komfort jazdy. Jeśli chodzi o pozycję za kierownicą, wszystko jest tak, jak być powinno. Stylowo, ale jednocześnie maksymalnie wygodnie, tak by w pełni móc czerpać radość z jazdy. Siedzisko jest niezwykle miękkie i obszerne, dzięki czemu nawet po kilku godzinach nieprzerwanej podróży, kierowca nie poczuje najmniejszego dyskomfortu.

Indian Scout to motocykl dopracowany pod każdym względem. Zachwyca wyglądem, solidną konstrukcją oraz dbałością o najmniejsze detale. Osiągi i właściwości jezdne są również imponujące – motocykl z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników. 

(fot. pixabay.com)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0
Nad SXO czuwa sxo.pl i ebrains.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.