Hybrydy: Kawasaki opatentowało nazwę E-BOOST. Czy to początek nowej ery?

OnetraceMOTOŚWIAT

Hybrydy: Kawasaki opatentowało nazwę E-BOOST. Czy to początek nowej ery?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

To jasny sygnał dla miłośników marki - Kawasaki kieruje swój wzrok ku rozwiązaniom przyszłości.

Ducati. Pomimo słabszych wyników sprzedażowych, Włosi zarobili więcej niż w poprzednim okresie
Benelli Leoncino 800: nie trafił jeszcze oficjalnie do Polski, a już został udoskonalony
Najlepsze tory dla motocyklistów w Polsce – sprawdź, gdzie warto się wybrać

To może oznaczać tylko jedno – japońscy inżynierowie już wkrótce przedstawią projekt jednośladu wyposażonego w silnik hybrydowy. To kolejny krok koncernu w walce o potrzerwanie w nowej rzeczywistości.

Choć większość konkurencji romansuje z pomysłem motocykli elektrycznych, to Kawasaki postanowiło iść pod prąd i obrać inną strategie. Popularny producent motocykli wyścigowych ma za sobą udane próby związane z uruchomieniem pierwszego prototypu hybrydowego jednośladu.

Wiemy już, że o wyborze napędu będzie decydowała lokalizacja GPS. Dzięki nim, komputer wykryje czy poruszamy się w mieście lub na autostradzie i na podstawie zebranych danych odpali odpowiedni tryb. Automatyczne przełączanie się między napędem spalinowym, elektrycznym i hybrydowym? Czemu nie?!

(Fot. Pixabay)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.