Co kryje się pod skrótem SEO?

OnetraceW internecie

Co kryje się pod skrótem SEO?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Słowo SEO to skrót pochodzący od trzech anglojęzycznych słów Search Engine Optimization i opisuje wieloetapową czynność, polegającą na poprawie pozycji wybranej witryny w wyszukiwarce Google.

Słowo SEO to skrót pochodzący od trzech anglojęzycznych słów Search Engine Optimization i opisuje wieloetapową czynność, polegającą na poprawie pozycji wybranej witryny w wyszukiwarce Google. Proces ten jest skomplikowany i uchodzi za bardzo trudny, dlatego z reguły zajmują się nim wyłącznie wyspecjalizowane agencje interaktywne SEO, które doskonale znają specyfikę tego rynku oraz wymagania utajnionego algorytmu Google. Wszystkie działania mają tak samo duże znaczenie, dlatego ich prawidłowe wykonanie ma ogromny wpływ na efektywność.

Pozycjonowanie i optymalizacja

W zakres pozycjonowania wchodzi szereg różnych czynności podzielonych z reguły na trzy równie istotne etapy. Każdy z nich powinien przeprowadzić zespół wykwalifikowanych programistów, pozycjonerów, grafików i copywriterów, którzy wspólnie opracowują kompletne plany i dzielą działania na etapy. Prawidłowo przygotowana strategia kampanii ma decydujący wpływ na efekty i skuteczność.

Audyt SEO. To pierwszy etap współpracy z agencją interaktywną, który zapewnia skuteczne pozycjonowanie. W zakres tego działania wchodzi bardzo precyzyjne i szczegółowe sprawdzenie całej witryny pod kątem jej obecnego stanu. Ocenie podlega jej działanie, kod źródłowy, szybkość ładowania się, obecność w wynikach wyszukiwania bądź nasycenie frazami kluczowymi i ich zgodność z zawartością strony WWW.

Działania on-site i off-site. To dwa właściwy etapy pozycjonowania sklepów internetowych, które mają na celu dostosowanie jej pod wymagania algorytmu Google. Zakres działań jest niezwykle szeroki i właściwie nieograniczony, a różni się zależnie od obecnego stanu witryny oraz celu. Należy tu wymienić nasycenie frazami kluczowymi istniejącej treści, przyspieszenie jej działania, zadbanie o UX i UI, a także pozyskanie odpowiedniej dużej liczby linków zwrotnych.

Od czego zależy skuteczność pozycjonowania?

Zależy Ci na uzyskaniu jak najlepszych wyników pozycjonowania? Koniecznie ustal sobie cele możliwe do zrealizowania wraz z agencją interaktywną. Wielu przedsiębiorców błędnie zakłada, że ostatecznym celem większości działań agencji jest uzyskanie pierwszego miejsca w wyszukiwarce, podczas gdy jest to w wielu przypadkach zupełnie niemożliwe lub nieopłacalne.

Warto także wybrać odpowiednią i godną zaufania agencję, która będzie w stanie przeprowadzić wszystkie czynności SEO zgodnie ze sztuką, bez użycia niedozwolonych środków, które mogą w efekcie ostatecznym pogorszyć pozycję naszej witryny lub usunąć ją z listingu. Dobry pomysłem jest (mimo nieco wyższej ceny) zdecydowanie się na agencję z ugruntowaną pozycją na rynku, która oferuje pozycjonowanie już od wielu lat.

Fot. geralt/pixabay.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności.